Hos pamela!

Hej sköningar.
idag åkte jag till media markt o lämna min iiiiphone :(
dene lite trasig, det var ett fel med den så ska få en ny om two weeks
skitlång tid men det är bara o vänta, no other choise
får ta o använda min gamla så länge..
när jag kom hem åkte jag med merve till tumba station
därefter kom pamela o hennes mamma o hämta oss
hennes mamma köpte lite gosaker osånt sen åkte vi till pames nya hus :D
hon visa runt i huset alla rum osv, sen sa jag till dom att det finns en skräckfilm som heter "husk"
så vi kollade på den, asso dene helt okej, har sett den förut men det finns bättre ;)
jaja efteråt satt vi o snacka lite o kolla lite i datan oså
sen vid sjutiden fick vi skjuts av pamelas pappa hem o då gick jag nästan direkt till min mormor
har kollat på Rocky Balboa del 1, och nu här hemma kollar på tvåan
dom kom efter varandra, ääälskar Rocky.. han är så fucking nice, min boxare!♥
hasta luego :*

här får ni bild på fightern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0