6:e bilden: En person som du saknar.

Har tyvärr ingen bild på min fina barndomsvän sofia men henne saknar jag skit mycke !!

Idag vaknade ja typ 8 för hade sovmorgon t 8.45 :)
Hade vanlig skoldag, de va chiill :)
Efter skolan gick ja o Pernilla hemåt hämtade pengar osv.
Vid 10 över 4 tog vi tbanan mot skäris.
Vi gick runt där o allt, fett kult ;)
Såklart åt vi p donken , världens bästa! Låter som en tjockis :p
Vid 6 åkte vi hem tror ja, då gick ja t mig o hon hem t sig ;)
Ja provade kläderna jag köpte, 2 tröjor.
Sen fixade ja mina shorts från förra året :) haha ..
Kollade iaf nyss p Rocky 3 :) fyran började men palla inte se den :(
Jag ska vakna typ 9 imorn för ska t min bebiskusin :D
Hah jaja, puss o hej !
/Johanna


Som ja skrev har ja ingen bild p Sofia så de får bli på mig och Pernilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0