utedag :)

hejsan alla idag har jag varit överallt ;)
först gick jag ut med linnea och sanem vi åkte t hallunda centrum.
va där enstund sen tagga vi t tre källor, vi hämta ut sarah o bjondina !
vi gick t hallunda centrum igen, cubus va fuuullt !
hah, sen gick vi tbax t tre källor vi satt i solen enstund så skönt :)
tills några kom, cpbarn ja, linnea o sanem tagga mot norsborg igen .
sanem gick tyvärr hem, så jag och linnea som idioter går tbax t hallunda -.-
vi mötte upp michele sen vanessa :)
vi va lite här o där hah, sen kom jessica älsklingen :*
och tillsist kom merve bejb då va kl halv 6 :)
vi gick runt lite sen t tre källor då va de kolsvart ute haha :)
vi gick iaf t centrum igen sen vid 7 taggade jag, merve o jessi !
dom lämnade mig vid vivo sen när jag kom upp för trappan ser jag 3 män.
alla kollar på mig med en peddoblick och säger nåt på ett annat språk.
så jag går inte genom dom utan jag vänder håll..
sen jesi o merve kom tbaka och väntade på min mamma som hämtade mig:)
när jag kom hem va kl typ 8 då åt jag min älskade mat ♥
jaja , sen typ halv 11 har jag skypat :*
först me sarah o merve , sen kom jessica och sen tagga sarah.
då kom bjondina och nu har både jessi o bjondina taggat så de bara ja o mörv kvar.
jaja, jag ska skypa lite till sen sova så vi hörs puuuss!
va långt inlägg d blev :p
/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0