underhållande

Hejsan alla fina!
idag har det nästan varit en vanlig dag, ja förutom att en jobbig grej hände.
efter skolan gick jag o tjejerna till gullrands, hade kul oså :)
när jag kom hem satt jag och lata mig, & sedan åt skitgod mat!
sedan har jag dansat streeten till "what makes you beautiful" och "funBA"
street-dancen är bara bäst! det är så himla kul att dansa till den :))
jag har även gjort min egna lilla gympa haha..
just nu tittar jag på ett roligt program, ska dricka oboy nu ciao!
/jessica

Ps. Du som kommenterade om bloggningen.
Om du inte är nöjd med att vi skriver om bara fritiden, ge tips på vad vi kan blogga om?
Kommentera vad du tycker vi ska blogga om, & seriösa kommentarer godkänns bara.
Kram på dej !
summer..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0