Träning

Tjena :)
Hur mår ni?? Själv mår jag bra !
Idag vaknade jag runt 10 -.-
Åkte t skärholmen runt 12 me min mami :)
Gick runt osv. Köpte typ ingenting hitta inget :(
Jaja vid 4 tiden kom jag t nborg då gick jag direkt ut m merve .
Vi gick runt lite satte oss i olika portar o snackade :)
Vid halv sex taggade vi mot mig jag bytte byxor .
Sen gick vi mot sarah och sen mot sanna :)
Ja,merve,sarah,sanna o sarahs syster tagga mot hammersta .
Vi stog utanför typ 10min sen vänta vi p att nån skulle öppna dörren !
Merve taggade iaf , och jag sitter o kollar på när alla dör :)
Är på deras fotbollsträning dom har fys- kondition :)
Jaja ska skratta o kolla p dom nu puuss!!
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0