Stan - Kungsträdgården

Hej där sötnosar!
Just nu sitter jag och smsar med isadoranikolic, sötaste bruden här kommer ni till hennes blogg som hon delar med en kompis som är min gulliga barndomsvän www.issaomalak.blogg.se
Idag åkte jag och familjen iväg mot stan ungefär kl 14.00, så vi var där vid tre
Vi åkte skridskor i Kungsträdgården i en timme eller nåt.. Skit roligt!!
Efter det åt vi i Max (Moms Filibabba)
Sedan var vi färdiga ca 17.15 och då gick vi runt i olika skoaffärer i gallerian
Jag behöver klackskor och det är nödvändigt, ska på förlovning den 17:de mars.. Om ni har tips på olika skoaffärer, kommentera nedan
Vill ha svarta vanliga enkla klackskor på ungefär 8, 10 cm
Jag kom hem helt proppmätt, och trött kan jag säga!
Ni får lite bilder från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0