macbook pro :)

hejsan ppl :D
idag va de vääärldens skönaste dag :)
hade sovmorgon t kvart i 9, så typ 35 minuter ;)
hade no då, sen spanska då va de film sen engelska träning inför provet..
vi ska ha prov på fredag efter sportlovet :)
ajuste jag har sportlov nu hihihahahoho fett kuligt.
iaf, sen hade vi lunch jag o pamela köpte klubba !
sen gick vi in vid 1, då fick vi våra nya fina datorer hihi :'DD
happymoment, vi hade genomgång med den i typ 1 timma sen slutade vi..
så vi fick sluta 30 min tidigare än vanligt !
efter skolan drog jag,sarah,pamela o pernilla hem t mig :)
vi har suttit här me våra sexiga macbooks :D
första men intre sista blogginlägget ifrån denna underbara data :D
jaja vi hörs puss o hej ♥
/johanna



ny bakgrundsbild egooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0