Johanna häära :)

Tjena alla johanna här :)
Inte för att jag bliggar så mycket men jessi hallå var edu??
Haha, ska säga t henne i skolan imorn :)
Jaja, idag va de lugn dag inga bråk typ sköönt ;)
Sp-ma-no-musik-bild-sv, jag fick en stor fet A i betyg p matte provet :D
Happy moment va fett osäker hihihahahoho ..
Efter skolan kom pamela o sarah t mig vi prata o skratta i typ en timme ..
Typ vid kvart över 4 började vi kolla p film :)
Pamela taggade efter ett tag sen vid 5 taggade sarah också..
Jag kollade p filmen sen åt jag mat :)
Nu ska jag lata mig o kolla på tv resten av kvällen !
Kanske ska dansa en liten stund oxå puss o hej !
/johanna

Bilder: iskanders fina bild, neymar och jag imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0