Homeworks..

Hej där guys!
Jag vet, jag har inte bloggat på sistone men ja har haft så mycket att göra vissa dagar och andra dagar har jag bara inte haft någon blogglust.
Men här e jag, (bloggar för johannas skull)
Efter skolan var det ganska roligt, jag och Johanna stannade ett bra tag på läxhjälpen :)
Vi var lite alone där inne i bildsalen hihi, så vi gick förbi en stund i gympasalen och tittade på tjejerna som spela fotboll
Asso herre min gud, de var så roligt, jag menar allvar, tror nte jag sett Johanna skratta så mke som hon gjorde idag :o
Sarah osv.. var skit roliga!
Men efter dt gick vi upp o hämta våra saker och så tog jag en lapp från Janne
Vi ska åker till Romme efter sportlovet, men vet fortfarande inte om jag ska åka med eller inte.
Men vi hörs, som ni kanske märker så har min dag varit super ;)
BTW. Idag fick jag omdömen på arabiska, jag fick MH på allting! :)
Är skitnöjd ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0