Bra attu blogga Jessi :D

Tjena alla :)
Idag har vart en ganska bra dag ;)
Va lite borta ett tag men annars har de vart en bra dag ..
Har sjungit på samma låt exakt hela dagen haha tycker synd om mina kompisar :)
Jaja, efter skolan kom pame t mig vi snackade om allt möjligt och bakade kladdkaka ;)
När den va klar åt vi , då kände vi oss feta så vi dansade en liten stund :)
Först salsa sen Chiles folkdans , fatta inget hah .
Hon taggade vid 5 tror jag ;) då kolla jag p tv å messa runt !
Åt middag oså, sen kolla ja på tv lite till :)
Vid 10 gick jag upp t rummet dansa magdans en stund och nu har jag legat in the säng :)
Ligger o messar ni, men hörs puss!
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0