awie..

hejhej :)
idag har det varit en bra dag ..
de började med idrott(teori-.-)-so-klassråd-sv-lunch-sp-syslöjd.
på lunchrasten höll killarna på o nörda sig, jag mulade KARIM HAH :D
slutade iaf vid 3 tiden, då gick jag,pamela,sarah t mig :)
vi åt kladdkaka o nörda oss lite ..
sen dansade pamela lite jag och sarah kollade mobilen och myste i soffan hah.
pamela dansade lite, jag dansa ba liiite magdans :)
sarah taggade iaf, ja o pamela kolla p lite videos sen åt vi mat.
vid typ kvart över 6 tagga vi ut m pernilla :)
vi gick runt typ 15 min o sen tagga pernilla ja o pamela cpade oss ..
jag kasta mig i snön hah, jaja pamela tagga typ kvart i 7 ;)
har ba chillat och messat lite jaja puss o hej ♥
/johanna


saknar dagen så mycket ..



idag på syslöjden ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !

De är lite tråkigt att bara läsa om vad ni gör på dagarna, ni borde börja blogga lite mer om andra saker också det skulle bli roligare att läsa. Skriver inte de härpå något taskigt sätt bara att det blir lite långtråkigt. Ni är underbara tjejer kram !

2012-02-16 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0