Alla hjärtans dag ?

Hejsn allihopa :)
Idg har det varit en normal dag ;)
Orkar inte berätta om allt men efter skolan stannade ja o några kvar .
Jag,pame,merve,jessi,mirak,elias och iskander stanna på läxhjälp :)
Haha Jobbade typ 1 uppgift hahah men ändå vi hade kul :)
Fick panik i slutet för jag hitta inte min mobil :o
Jag ringde den och gissa vem som svarade, pamela som stog typ bredvid mej -.-
Hahah, jaja gick hem med sarah o hennes syrra som kom hem från fotbollsträning..
När jag kom hem va kl typ 5 då åt jag mat oså :)
Satt vid datan o fixade lite musik till luren .
När ja va klar fick jag gele hjärtan av min mamma hah :D
Satt och åt dom ensam på alla hjärtans dag, forever alone !
Hah, kollade på topmodel sverige sen duschade jag :)
Nu ska jag sova, puss o hej ❤
/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0