Adda instagram "johannaleinonen"

Jag vet att vi har dålig uppdatering men det ska bli bättre ;)
Om ni vill se mer bilder från våra liv kan ni follow våra instagram, jag heter "johnnaleinonen" .
Idag har jag varit jätte trött ;)
Igår kunde jag inte sova för en grej hände+alla energidrickor..
Haha, så jag o Pamela somna vid 2 o vakna av mobilen vid 10.
Vi åt frukost o chillade o allt möjligt tills 2 typ :)
Då åkte pame hem o jag mötte min pappa vi tog en promenad o pratade lite ;)
Efter de åt vi lunch på Max typ 3tiden.
Han skjutsade hem mig oså , jag gick iaf ut m Pernilla kanske 5?
Vi promenerade och pratade i kanske 1 timme då tagga hon.
Jag ska iaf snart käka så vi hörs puss!
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0