sorry sorry sorry!

Hej igen allihoppa!
Känns som om det var en evighet jag bloggade.
Det var ju det.. Lite mindre än en månad :)
Nu är jag iallafall här igen, vår blogg går i konkurs om vi inte skärper oss.
Vi har ju fortfarande sommarlov (eller vad man ska kalla det..), & vi börjar skolan om ca 14 dagar.
Tiden har gått så snabbt, skolan börjar redan & vi börjar åttan...
Men jag vet inte riktigt om jag hinner uppdatera mycket nu när jag har sommarlov.
Antingen så är jag inte hemma eller så har jag ingen lust (får alltid lust när vi har skola).
Men jag ska försöka slänga in minst 1 inlägg om dagen. Det är fortfarande dåligt, men bättre än inget.
Nu har jag nästan inget att berätta, så vi får hoppas att jag bloggar imorgon!
Ska gå snacka med lillbrorsan en stund och sedan sova, godnatt för er som ska sova!
 
miss that days - syrien 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0