Känner mig taskig.

Hejsan, känner mig taskig mot bloggen. Har ju inte bloggat på ett bra tag men känner nog att jag ska börja igen. Vi får se hur det blir efter detta inlägg. Tänker inte skriva en deckare här, så ska bara titta in och säga hej. Tänkte att jag kan berätta om mig dag.
 
Igår åkte jag in till stan för att äta och sedan gå till Birka Paradise terminalen. Jag åkte på kryssningen med mamma och låtsaspappa (andreas) så jag kom hem idag. Packade upp lite snabbt och sen dess har jag chillat, provade lite kläder tills Lördag då Sara fyller år. Ska inte skriva mer nu, vi hörs puss!
/Johanna
 
Katarina, Johanna och Jag i Malta. Mer bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0