GOSSIP GIRL - X O X O

Hur är det med er? Jag mår suuuper för att jag tittar på Gossip Girl, eller aa har pausat för att slänga in ett inlägg. Jag bokstavligt älskar den serien! Har inte mycket mer och säga, förutom att jag ska fortsätta kolla på serien. Det här blev ett kort inlägg så jag kan berätta om min dag lite fort :)
Jag vaknade halv 12 & sov om till 2. Jag var oerhört trött, jag sov runt 5 igår.
Jag var hemma och tittade på tv en ganska lång stund, jag åt mat vid halv 5.
När jag var färdig fixade jag lite grejer i datorn, sen gick jag ut med hunden & min moster odom. Vi cyklade runt i närheten först & sedan cyklade vi runt hela vattenverket 2 gånger.
När vi hade kommit tillbaka hit, gick dom till norsborgs c & jag cyklade här omkring.
När jag var i min gård såg jag ninos & ruben,  jag hälsa på dom och fortsatte vidare.
Jag sprang även med hunden och träffade några ungar som dog för honom haha.
Vi kom iallafall hem vid 22-tiden. Jag ska fortsätta titta på Gossip Girl samtidigt som jag äter chips.
/JESSICA
saaaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0