Bilder från Malta!

Som ni vet var jag på språkresa i Malta. För er som inte vet vad språkresa är för nåt kan jag förklara det lite snabbt. En språkresa åker man på för det första för att lära sig språk. Jag valde engelska men man kunde också välja spanska och franska tror jag. För min del åkte jag inte för att plugga utan mer för sol och värme + alla nya människor man lär känna!
 
Jag, som åkte ensam träffade en tjej som hette Sara direkt på flygplatsen, vi bestämde oss för att dela rum redan då, på flygplatsen träffade vi också Johanna W som åkte dit med killar så vi bestämde oss för att dela rum med henne också. När vi kom fram på Malta skulle vi dela in oss i grupper på fem, då var det jag, Johanna W och Sara, sen var det två som åkte tillsammans som vi bestämde att dela rum med Hanna och Amanda. Sara flyttade ut ur vårat rum sedan. Men vi fyra som var kvar klickade så bra, vi satt och pratade om privata saker som inte vissa av mina vänner vet om. Saknar dom tre så SJUKT mycket! Såklart saknar jag andra också men speciellt dom!
 
Den resan var det bästa i mitt liv hittills och jag rekomenderar ALLA till att åka på språkresa! Nu kommer lite bilder!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0