Today /jessica

Inlägget kommer nu på natten men ni får nöja er ändå..
Har inte hunnit blogga innan under dagen, vet inte direkt.

Gick ut vid 14-tiden och jogga med Nadia runt vattenverket i 35 min, kul var det!
När jag kom hem, snacka jag med Merve i lur. Jag la ut en status:
"Om 20 gillar, ska jag och Merve Kayhan lägga ut en video där vi äter dressing, kanel & citronvatten."
Hon kom till mig, vi gjorde videon innan det hann bli 20, så nu har jag den i datorn.
Lägger ut den imorgon. Hade tänkt lägga den tidigare idag men alla sover nu så de ingen idé. När hon tagga hem, tog jag en nice dusch! Efter det åt jag jättegod mat.
Sen gick jag ut med Merve. Vi drog mot Hallunda och kom tilbaka till N-borg.
Vi gick upp mot Eriksberg, kom ner mot Norsborg och var en stund med Sarah.
Sen gick jag till min morbror & hon gick hem. Jag var där lite och sen drog vi alla till mormor.
Vi gick till kebaben runt 20 i 10 för att jag blev skiiiiiitsugen på pommes haha!
Men vi satt iallafall där till tolv! Nu har jag pundat runt i Facebook osv.
Ska ta och dricka klart min Cola och titta på tv lite innan jag sover. ♥


AWESOME :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0