Sömnproblem

Ska berätta om min härliga dag för er nu klockan 4 på natten.
Efter att jag hade bloggat åkte jag till kyrkan med familjen.
Vi satt och lyssnade på prästens krönikor. Älskar att lyssna på dem :)
När bönerna var färdiga gick "nattvard"människorna runt i kyrkan och sjöng. Haha ninos är en av de :p
Resten som ansvarar för kyrkan gick runt och bar på en fin kista som föreställer Jesus's. Det var blommor på den och massa fint.
När allt var färdigt gick vi ut och köpte vi en sorts dricka med besk smak.
Absolut INTE god. Meningen med den drickan är att vi människor ska få smaka på det Jesus var tvungen att dricka i flera dagar! Han dog för oss och vi ska leva för honom. <3
Efter det åkte vi hem igen.
Har jobbat med min jobbiga bildläxa och annars bara umgåtts med familjen :)
Ska försöka sova nu. Godnatt!
/jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0