skypar med dom sämsta :)

hejsan allihopa :)
idag gick ja upp ur sängen typ halv 11.
åt frukost osv. sen ringde pernilla mig o ba va klar om 10 minuter.
och jag skulle duscha? jag ba okej sen ja duscha fett snabbt.
slängde på mig kläder ode sen kom hon o ba vi behöver inte skynda oss.
jag ba FUUUUU hade stressat i onödan hehe :p
jaja, vi åkte från norsborg klockan 1.
och va i skärholmen kanske kvart över hehe :)
vi gick runt och hittade INGENTING !!
sen hittade vi present t mirak, haha hon har fest p onsdag :)
aja, sen åt vi på donken hehe fett länge sen för mig.
tillsist köpte vi present till merve, hehe tänker inte säga vad men.. :p
jaja, venne när jag kom hem men typ halv 4 lr nåt..
sen blev klockan 5 då åt vi mat :)
vi åt italiensk grej de hette nåt konstigt :p de va typ som piroger.'
men 10000 gånger godare och med ost i aso gaah så gott !
vi åt hos vår granne som är italienare.
haha, typ 7 gick jag hem duschade min kropp osv.
nu sitter jag här med min mysiga zipperall och skypar m merve o pame.
jaja vi hörs senare älsklingar puss!
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0