skäris

hejhej älsklingar :)
vädret e knaas, hah nyss va de värsta solen o nu typ snöar de -.-
hahah, cp men iaf idag vaknade jag sjuuukt tidigt.
vaknade 8 sådär heelt pigg, ja venne varför :o
chillade och skypade me merve en snabbis, redan halv 11 rörde vi oss mot skäris.
jag och min mamma alltså, vi gick runt o choppade.
köpte mest behövliga saker :)
typ strumpor, leggings, strumpbyxor, linnen, mysshorts osv.
sen köpte jag även ett jätte gulligt linne :)
det var vitt med musse pigg på, den hade fransar längst ner sådär somrigt :D
jaja, kom hem för ett tag sen, har bara kollat runt i datan osv.
aja, ska röra på mig nu baaj :*
/Johanna

http://2.bp.blogspot.com/_uukn7Yf2tng/S_HCUs28qFI/AAAAAAAAAF4/mWwgwlpur7Y/s1600/324170588_0001_HZ_1.jpg
typ sånhär fast lösare och med fransar längst ner :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHAHA,Pamela köpte också ett sånt linne idag :OO<3

2012-04-07 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0