sent men ändå

Hej kära bloggläsare!
Det här blev ett sent inlägg, har inte haft datorn så mycket innan under dagen
Jag vaknade 12 och åt frukost och drack te.
När jag var färdig hoppade jag i mina kläder och fixade mitt hår.
Därefter åkte jag och min mamma till skärholmen för att hitta något till påsk (vi syrianer/utlänningar firar nästa söndag)
Jag köpte en kjol från Gina, den var inte världens finaste men den får duga, den var söt :)
Köpte oxo ett skiitfint linne vid färgen stark rosa, även från Gina. Tänk vad fint det kommer sitta på sommaren till mina snygga gula shorts, najs najs! :D
Och tillsist en blus från Vero Moda, den är söt och går o ha på sig i fester (kalas osånt)
Orkar inte ladda ner bilder, så ni får se när jag har på mig dessa på fester o på bilder osv.
Förresten
Jag o min mamma satt i bilen påväg till SKHLM.. Det kom låten One Thing av One Direction.
"Ive tried playing it cool.." Jag ba: OOOOH ONE DIRECTION !
Min mamma blev chockad o tyckte jag va konstig.. Hon ba: Vad har hänt med dig? det är bara att de sjunger. Du träffar inte dem på riktigt eller nåt.
HAHA så mycket älskar jag dom. Är beroende, och är kääär i Zayn ♥
Jag hoppas verkligen på att de kommer hit i sommar och att jag träffar dem.
Det har gått rykten om att de kommer hit men det är inte säkert när.
Nu sitter jag och har kollat med 1D-videon och massa annat fun :)
Ska ta och dejta min snygga TV innan jag sover. Ciao.
/JESSICA


MIN ZAYNI ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0