rolig dag :)

Tjenixen!
Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering dom här senaste dagarna..
Idag åkte jag och tjejerna till skäris och hade sjukt kul :)
Jag, merve och sarah åkte till hallunda och mötte jennelie.
Sen åkte vi mot skäris för att köpa present till mirak för hon har sin fest nu på onsdag.
Vi mötte förresten pamela där oxo ;)
Vi köpte våra presenter, sedan åt vi i Burger King, så gott!
När vi åt, tror nog alla som satt i närheten trodde vi var sjuka eller nåt.
Asso vi skratta så mycket så att vi nästan skulle spyy. Alla blev på hypehumör!
Men kul hade vi, och det är det viktiga :)
Köpte även glass därefter haha, snacka om att vara en riktig tjockis..
Vi tog oss hem vid 6 tiden eller lite innan. Jag gick till min mormor.
Alla var där, chilla osånt sen kom jag hem igen.
Nu lyssnar jag på One Directions bästa låtar! :D
/Jessica


Buurger King time! Sarah fattas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0