rolig dag

Efter att jag hade bloggat skulle jag tydligen "gå ut".
Det blev inte så haha.. Jag åt sjukt god lunch, pasta del carbonara.
När jag hade ätit färdigt satt jag med syskonen och drev osånt :)
Sedan vid ungefär 19-tiden gick jag ut med Nadia och min syster.
Tuungaste, jäni vi skulle spela passningsspel o vene vad, jag dribbla sönder alla :D
Oh my god, alla tre har dålig kondition.. det kändes som att jag skulle tappa andan!
De stack i magen som jävla spikar eller knivar.. vi sprang bara runt i en kvart eller nånting.
Efter våra dribblingar körde vi "väggen". Minnen! Bästa leken hähä.
Sen lämnade jag hem Natalie (syrran) och hämta pengar.
Jag och Nadia gick till chabos ica och köpte Chips och Tropisk läsk, gottigott :)
Vi skulle egentligen till mig men det var ingen hemma hos Nadia så vi passade på att vara hoome alone.
Men efteråt kollade vi på tidningar och One Direction videon och massa annat! ;)
Jag kom hem vid 10 och sedan dess har jag myst med familjen, tittat på TV och datan !
Ska ta och dejta min mobil lite nu. Jag får ta och säga godnatt nu för detta blir mitt sista inlägg för dagen!
Godnatt!


Asso ärligt hur snygg kan man vara? Kommer bli lebb snart!
Nä deklart inte men i'm serious.. snygg !
Om jag ska vara ärlig, så tycker jag att hon är hundra gånger finare än Megan Fox.

Kommentarer
Postat av: Merve

Peddo girl olala :*

2012-04-13 @ 11:27:51
URL: http://kayhanlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0