pernilla min man :*

hejsan jag orkar inte berätta om dagen i skolan :)
efter skolan blev d iaf utgångme alla .
alltså, iska, ninos, pame o pernilla hah.
vi gick runt överallt, typ 20 i 4 taggade ninos.
sen gick vi t tbanan o lämnade iska typ 4.
jag, pame o pernilla chillade hemma hos mig, vi skypade m iska o carlos.
HAHAHAH stöööörsta inavlarna.. aso euuw så äckliga!
jaja ,  pamela taggade efter ett tag, ja o pernilla fortsatte skypa :)
HAHAHAHAH CARLOS SHAKADE SÅÅ ROOLIG :O
aja ja o pernilla drog t bocken o käkade, ville spy efter.
vi taggade tpernillas pappa lekte m hennes lillebror o hämtade en filmgrej.
haha sen gick vi t mig duschade, hah tillsammans u know lebbisar :*
nej ja drev först hon sen ja efter kollade vi på film.
men den va inte så bra så vi sluta kolla för typ 30 minuter sen.
ska iaf chilla runt lite sen sova ganska tidigt :*
vi hörs imorgon habibisar puss o hej!
/johanna


in spanish :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0