Powerwalk med Merve

God kväll !

Skolan var liite annorlunda idag. Det var bara det att två kvinnor som jobbade på ett kollo som hette "popkollo" tror jag, kom till vår skola. Vi hade musik med dem. Vi hittade på en egen låt, vi var i fem grupper.
Jag var med Pernilla, Kristina, Kübra, Lina & nån mer men kommer inte ihåg?
Men iallafall, haha jag hittade på typ hela versen själv hoho såhär duktig "producent". Sen vi sjöng vår låt till melodin av WMYB-låten av One Direction! Det passade perfekt :D Efter skolan dåra, gick jag hem och åt mat typ direkt. Lät min pappa värma till mig fast alla inte hade kommit hem. Så jag åt (själv) och bytte om till bekväma kläder och gick för att möta Merve. Vi promenerade ända till Brunna IP och snackade ut massor med snack. Det är så skönt att göra det, speciellt när man har en sådan vän som man litar på så mycket. Tack för att du finns!
När vi hade promenerat i ca 5 km, började vi med intervallträning. För er som inte vet vad det betyder så är det att man t.ex springer i 2 min, vilar 1 min, springer i 2 min osv.. Det var jobbigt och vi sprang inte så mycket. Ända hem promenerade vi ungefär 2 km från där vi var. När vi kom fram till Merves gård satt vi i bänken utanför porten och snacka & snacka. Sedan blev det kallt så vi gick in i hennes port och pratade. Snacket tar aldrig slut!
Vi ba: Men aa vi pratar lite och sen går vi. Och det tog typ en timme och kanske mer också.
Hahah så blir det ibland, vi måste ut lite oftare på fritiden igen. Ni vet vädret gör oss deppiga..
Jag har skrivit om min träning i min lilla träningsblogg. Snart ska jag sova för att jag är sjukt trött!

JAG ÄLSKAR ONE DIRECTIOOOON :D ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0