outside with the birthday kid :D

HEJSAN :D'
idag har ja haft roligt faktiskt :)
ja o pame vaknade lite efter 12, vi fixade oss o åt frukost.
hon taggade klockan 3 typ då borstade ja tänderna och gick ut.
jag mötte merve som nu är 14 åår :DDD
GRATTIS ÄLSKLING DU BETYDER SÅ SJUKT MYCKET !
JAG VET REDAN ATTU HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA DAG FÖR JAG HAR VARIT MED :*
HEHE, NEJ MEN JAG ÄLSKAR DIG OCH GRATTIS FÖR 1000e GÅNGEN IDAG!
vi promenerade mot hallunda, köpte pk o choklad sen gick vi t tre källor.
vi drev me sarah på lur merve ba jae ensam p min födelsedag vad göru?
sen hon ba jae me dina i donken kom.
ja o merve gick dit vi skulle driva me dom för merve ba jae hemma men vi va typ bredvid donken så vi kolla p dom men precis när vi skulle gå in, vi märkte inte att dom gick men dom hade sett oss så dom gömde sig i dendär lekplatsen där barnen kan leka. medan vi gick in i donken trodde vi va smarta vi skulle leka roliga HAHAHAHA.. sen va dom inte där så merve ringde sarah hon ba kom vie i maxi så vi gick dit som dumma idioter när vi va vid maxi ropar dom från en bro att vi skulle gå tbax, vi ba fuck it..
vi gick in i maxi o kolla heheh, nagellack för 20 o bindor för 20 HAHAHAHHAHAHAAHAH.. merve älskar dig :*

sen gick vi t tre källor igen där va sarah o dina, vi chillade där me dom två töntarna t typ 6 lr nåt, då gick vi hemåt. Merve lämnade vid vivo o ja o sarah fortsatte mot eriksberg!
jag kom hem, åt mat och sen diskade ja :D duktig tjej!
sen dess har bara sskypat me iska, pernilla, natti o pame.
ska fortsätta ode, sen kolla p tv kl 9 . bloggar senare puuss!
/johanna



ups, långt inlägg.. hoppas ni orkar läsa!
image description
GRATTIS IGEN :******

Kommentarer
Postat av: Merve

LOVE YOU MIN FINA!! ELLER RÄTTARE SAGT, LOVE ER TVÅ VÄRLDSBÄSTA BLOGGARE. I VÅR VÄRLD IALLAFAL :D



TACK FÖR ALLT TJEJER JAG ÄLSKER ER <3

2012-04-12 @ 20:29:00
URL: http://kayhanlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0