nice day man

Hejsan everyone!

Idag är det fredag, hoho mysigt. Det var nästan en vanlig dag.
Jag hade ju berättat innan att jag var sjuk, hade feber, ont i öronen & var förkyld
På morgonen när jag vakna hade febern och öronvärken gått bort.
Trodde jag hade blivit "friskare", så jag gick till skolan.
På gympan skulle vi ha intervallträning med pulsklockor. Jag gav en lapp till Morgan (lärare), där min mamma hade skrivit att jag inte kunde vara med pga att jag var förkyld. Men jag sa till han att jag ska försöka vara med och göra så gott jag kan. Så aa han gick med på det och sa att jag kunde hoppa av träningen om jag kände mig dålig.
Så jag kämpade o gjorde bra ifrån mig. Allt gick bra och jag blev trött.
EFTER träningen, omg. Jag gick till omklädningsrummet och såg suddigt, eller blev skitsnurrig i huvudet.
Några tjejer hjälpte mig till toan och jag drack vatten osv. Tack girls ♥
Vi hade SO efter det och sen slutade vi. Efter skolan kom jag hem och åt, var hemma lite och gick ut med Merve.
Vi promenerade till Hallunda och såg FULLT med peddosar, eeuww.. Vi hade ett "uppdrag" haha..
Vi såg Mirak och stod och snacka med henne i ett år! Sen kom Dina o Mathilda töntarna haha.
Efter det gick vi ut, vi såg Jennifer Holmgren, Jessica Sundenhag, Mathila Samuelsson och Afram.
Vi snacka lite med tjejerna och sen gick vi hem, vårt mission var över för dagen.

Det har blivit saga! Hoppas ni orkar läsa allt haha :*
/Jessica



STÄÄMMER IN SÅ FU**NG BRA !

Kommentarer
Postat av: merve

Över för dagen men fortsättning följer ..

2012-04-27 @ 23:34:34
URL: http://kayhanlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0