Merves fest

Tjeeena!
Idag vid ungefär 20 över 2 gick jag ner o mötte Mirak, sedan bar vi oss till lokalen i Lokesväg.
Det var några där redan, men festen började 3.
Orkar inte berätta detalj för detalj men vi satt först och chillade.
Sedan åt vi, dansa loss, feta i oss snacks, tog massor med bilder och sånt man gör i en fest.
Lite senare blev det Daimtårta och därefter presenter och dans!
Jag gav henne en vit/genomskinlig blus med knappar framme (man kan ha på sig den i typ kalas), ett armband med vita pärlor, ett långt hjärthalsband & ett brev där jag skrev om vårat liv, haha skojar men ni fattar.
Men det blev faktiskt jättelyckat! Först var det torrt, dom högljudda som t.ex Sarah hade ej kommit ;)
Men jag gick hem med Pernilla & Mirak ca 20.20.
När jag kom hem var ingen hemma så jag drog till min mormor där alla var.
Vi var där i typ 1h och 30 min. Nu sitter jag bara och chillar, helt död.
Bildrna kommer tyvärr inte nu för att allt finns i mobilen. Håll utkik så hittar ni dem när de är uppe!
Ni får några som jag tog från Jennelies blogg.


Jag - Pamela - Merve (födelsedagsbarnet)
Ps. Jag tycker att jag såg smal ut på bilden.. alltså så är jag ej i verkligheten.

Min rumpa och Pamela till vänster

Folkdans (igga ansiktena)
Leyla - Ceren - Jag - Pamela

Johanna - Mirak - Leyla - Ceren - Jag

Pamela & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0