massor att göra!

Hejsan!
Jag ska inte berätta om sloldagen eftersom jag såg att Johanna gjorde det.
Efter skolan skulle jag ut med Johanna för att jag skulle ha utvecklingssamtal fyra. Alltså så att jag slapp gå hem och komma upp till skolan igen.
Hela bunten kom med oss haha. Jag, Pamela, Iska, Ninos och Johanna gick till henne och lämna våra väskor.
Sen kom Pernilla och Mirak förbi. De gick till Pernilla och kom ut igen.
Vi lekte  på en tvåärmad hävstånggunga haha.. kul asso!
Pernilla hämtade ut sin lillebror, asso såhär söt! Han liknar sin syster :)
Sen vi gick till fotbollsplanen och spela fotboll, dribblar sönder alla nivet.. (not)
Efter det gick vi runt eller nånstans, sen mot rondellen och därifrån taggade Ninos & Iskander.
Vi sa hejdå och taggade till Johanna för att hämta min väska.
Jag gick med Pernilla och Mirak halva vägen till typ skolans parkering.
Därifrån drog jag till byggnaden och mötte min mamma och gick till utvecklingsamtalet.
Jag har bra i allting, inga problems, men min lärare vill att jag ska fråga mer i matte ...
När vi var klara åkte vi till skäris och köpte present till Merve. Hoppas hon gillar det :)
Håhåh fest på lördag untz untz!
Men efter maten var klockan typ halv 8. Gick ner och såg att Mirak redan var nere.
Vi gick mot Isadora och sedan gick vi tbax mot Kärsbys fotbollsplan.
Vi joggade runt haha. Vi blev SKIT trötta! Shit känslan går inte att beskriva.
När vi var klara lämna vi Isa och gick hem. Nu sitter jag o äter o dricker gott.
Ni får some pictures of the webcam! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0