lite bilder + efter festen

hejsan :)
festen igår va rikstung !
jessica berättade och ja orkade inte igår :p
jaja, efter festen åkte jag me sarah aso vi åkte p en rundtur.
haha hon skulle typ lämna grejer överallt !
när jag kom va dörren låst man ba tack för den.
haha dom hade gått t grannen, så ja hämtade nycklarna o böt om :)
sen gick ja tbx t grannen o åt lite smått o gott.
kom iaf hem vid 12 p natten typ sen tvätta bort sminket osv.
typ halv 2 somnade jag och idag vakna ja fett tidigt klockan 10.
sen låg ja i soffan o chillade, åt frukost osv.
nu skypar ja med mörv, ska snacka m min mamma om en grej sen får vi se vad som händer :)
jaja vi hörs kanske senare puss :*
/j'l


KAAOOOS


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0