LISTA /johanna

Idag är det… Tisdag
Idag tycker jag om… VÄÄDRET (sommarkänsla)
Idag har jag… varit i skolan :)
Idag borde jag… träna..
Idag tycker jag… att jag har varit snääll :D

Förra veckan med ett ord: SKOLA
Veckans bästa: Hittills är det vädret :)
Veckans värsta: prov på torsdag..
Dagens värsta känsla… TRÖÖÖTT!!!
Dagens bästa händelse… DRIVER SÖNDER EN PERSON!
Dagens hiss... skolmaten :o
Dagens diss… att jag fick veta en sjuukt tråkig sak!

Idag är jag nöjd med… att jag har gjort klart matten!
Idag är jag missnöjd med… min lathet!
Idag saknar jag… sommaren!
Idag avskyr jag… en person.
Idag älskar jag… MIN MAMMA :) inte bara idag..
Just nu ska jag… publicera det här och sen hoppa in i duschen ;)

 

image description

HABIBTI :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0