bästa killarna och fotbollsbrudarna (kvällens haff) /johanna


Iskander Iska Fittja (iskandar syahbuddin abdurrauf)
vääärldens sötaste och snällaste, och hans kinder vill man äta upp :)
bästa brodern och man kan lita på honom opp till 110%
har bara känt honom i 7an och ändå känns det som om jag har gjort de sen födseln!
kolla hans swag ocksåå , ouff ! <333333
han e singel så haffa på , inga oseriösa!



Abdel Karim Eleschi
min brooor, han är en av dom killar jag litar på mest!
sjuukt snäll och rolig han har humor :)
hafffa på tjejer den här chansen får ni inte annars !
sjukt söt också, hans ögon är så sjuuukt fina ocksååå man döör :D


image description
Melek Pekel
aso sjuukt snygg bruud, kolla på henne!
hennes utseende dödar som ni ser, men personligheten avgör!
jag känner inte henne 100% men de jag vet är bara bra saker :)
tror hon e singel så grabbar haffa på !


http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/425964_202886309815906_100002836153393_277341_2060104158_n.jpg
Linne Mahendran
Känner den här tjejen genom skolan, hon går i min klass :)
snygging och sjukt duktig på att spela fotboll!
hon har humor 2 die 4, och hon e klumpig :)
killar hon e singel så haffa på everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0