kulish dagish :)

Hej allihoppa!
Idag var jag på skolan som vanligt, var mest med Bjondina + tjejerna.
Merve kom inte till skolan för hon skulle till röntken.
Aja sen hände lite grejer haha, Dina förstår ..
Efter skolan gick jag och Johanna till henne för att plugga.
När vi kom fram ringer det i mobilen (johannas) & det var pamela.
Johanna ba oooj jag glöömde henne hon skulle komma t mig lalala.
Efter en stund kom Pamela, Iska & Ninos. Dom lämnade Pamela t oss och sen tagga dom.
Vi pluggade lite No, men snackade & lyssna på musik för det mesta haha whops.
Pamela köpte en chokladbollspaket av Johanna. Aso det är skolkassans pengar.
Så vi proppade i oss hahah. Mest jag o Pamela. Riktiga djuur! :p
Efter det ringde Johanna Merve o fråga om hon ville ut och aa det ville hon.
Vi gick ner mot tbanan och såg henne där, stod och prata lite och sen kom jag hem för att äta mat.
Dom fortsatte vara ute, skulle kanske gå efter maten men orkade inte :)
Egentligen skulle jag till släktingar i Södertälje men det blev inte idag ;)
Mina föräldrar åkte till Salem osv. Jag var själv hemma med min bror.
Pluggade lite och chillade framför en serie.
Nu sitter jag och dreglar på matbilder från Syrien som jag hittade på en "Syrisk sida"
Jag lägger upp dom nu. Vi hörs!






Hms, Dolma & Tabboule till höger ♥

GRILLSPEEETT ! (salladen vid kanten är skitgooood)







åhh körsbär.♥













Den här glassen är skitgod !

Baklawa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0