jessica får berätta om the birthday party :)

hehe som sagt va vi p miraks fest men pallar inte berätta jessi får göra d :D
sarahs mamma skulle hämta henne, mig o pamela så hon kom 8.
aso det fanns bara en plats i bilen, och vi va tre.
för att sanna va där + sarahs 2 syskon o hennes mamma som körde.
aso ouff, sarah satte sig fram och sarahs minsta syster fick sitte vid hennes andra systers knä och ja satte mig i pames knä HAHAHAH aso de va sjukt trångt!
jaja , när vi kom hem chillade vi en stund, sen satte vi på oss pyjamas :)
och sen ville vi ut så vid halv 9 typ gick vi ut och hämta sarah.
vi skulle låna lokalen men ingen va hemma o de va nya regler blablabla..
så vi giick t mig , där fick alla hype och vi typ låg p golvet o skrattade HAHA
jag har fått kråkskratt HAHAHAHAHAH kyckliiiingg.
hon taggade typ 10 då gick ja o pame t tven kolla p bb :)
nu har vi suttit vid datan en stund o skypat m ninos nu vennevad som händer.
jaja vi hörs senare ciaoo :*
/johanna

image description
ÄLSKAR ER MEST !

image description

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0