Jävla väckarklocka ..

Hejhej och godmorgon :)
Igår somnade vi vid 3 tiden efter att vi hade skypat me kevin :)
Hehe han somnade typ framför datan, då stängde jag :)
Vi låg iaf i sängen och pratade oså.
Jag ställde min klocka på 12 eftersom mirak födelsedagsfest börjar 3 :)
Men tydligen hade ja ställt den på 11, så jag vaknade av den o kunde inte somna -.-
Typ halv 12 sa ja t pamela som typ sov att ja skulle duscha.
Va klar typ 12 då kom ja in t rummet och hon låg o kolla p bolibompa :)
Omg, vi satt o kolla på teletubbies, världens bästa!!
Jaja sen åt vi frukost och nu har vi klätt p oss. Lr pame plattar sitt hår :)
Nu ska vi fixa oss, 20 i 3 möter vi sarah o går t mirak :)
Vi hörs ikväll för festen slutar 9 så puss o hej!!
/johanna

Bilder från igår ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0