I hate to be sick :/

Hej alla människor.
Idag var dagen skön, förutom att jag hade snuva under heela dan.. Jobbigt.
Vi hade matteprov, som Johanna hade sagt innan. Jag kände mig ganska säker gämfört med de andra proven! :)
Nice nice, men jag får nog några fel. IG får jag helt säkert inte.
Efter skolan gick jag som vanligt hem med Märve :)
Gick till min mormor och hämta några grejer och fortsatte hem.
När jag kom hem satt jag och chilla. Därefter åt jag mat hoho såhär gott - Fläskkött med potatisklyftor + brunsås! (y) När jag var färdig snacka jag med Nadia i luren en liten stund.
Efter att jag la på telefonen kände mig helt borta. Jag var yr, hade feber & hade sjuk huvudvärk. Hatar den där sjuk-känslan! Man vill bara sova & ALDRIG vakna upp igen. Hoppas jag blir bättre till imorgon. Vi har engelska test &
plus så ska vi även träna intervallträning med pulsklockor. Jag kanske inte kan vara med.
Får se hur det går med mig imorgon. Hur är det med er då?
För en timme sedan åt jag nudlar, haha Sarah & Johanna suktade mig med deras bilder.
Nu ska jag träna lite på engelskan och sedan dejtar jag sängen.
Ciao :)


Jag vill ha Baklawa haha :(


VAAD GAMMAL HAHA.. Min syster och jag.

Merves fieestaaa !

Like me or hate me. I don't care, because I'm me and I'm not going to change myself for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0