hunger games (Y)

idag har de vart ganska rolig dag!!
de började m att ja vakna av min väckarkocka 10 -.- hehe..
jag duschade oså, sen åt jag frukost och klockan halv 1 kom pernilla.
kvart i 1 rörde vi oss mot tbanan.. de regnade -.-
vi mötte elias o natti där, åkte t skäris sen t heron.
typ 2 kom iska oxå t heron, vi köpte biljetterna och snacksen..
sen gick vi in klockan 20 i 3 typ, vi kollade på "hunger games"
aso den filmen va GROVT bra, pallar inte berätta vad den handlar om.
om jag va ni skulle jag se den, titta på den ni kommer inte ångra er!
jag och pernilla va hyype i bion , vi skrattade av allt.
de va några killar som satt bredvid oss dom kasta popcorn??
så vi kastade tillbaka HAHAH, de blev popcorn krig :p
iaf, när filmen va slut va klockan typ 10 över 4.
vi åt på donken sen vid 6 rörde vi oss hem..
eller aso vi GICK från heron när det spöregnade -.-
sen åkte vi från skäris och hem. kom hem runt 7 typ..
nu har ja tagit bort sminket hoppat i mjuka kläder nu ska ja umgås m familjen.
vi hörs senare ikväll puuuuss !
/johanna

image description
höhö..

image description
EGO :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0