home sweet home

Hej alla!
Jag hade tänkt blogga innan, alltså när jag öppnade datorn vid 8 tiden kanske.
Jag loggade ju in i blogg.se men såklart så fastnade jag till One Directions videon och massa annat.
Men nu är jag här, tjohej till det ! Det här blir ett snabbt och kort inlägg..
Jag vaknade och för första gången var jag en aning "pigg" och drack en arabisk dricka, nästan som kaffe (fråga mig inte).
Kollade runt lite här o där i mobilen oså. Sedan tog jag på mig och fixa o trixa mig och jag och familjen gick till min faster.
Mina kusiner var där och det var typ "ett sorts firande till nånting" barnens dag eller nåt haha -.-
Vi var där i kanske en timme och sen kom vi hem och mina föräldrar fixade maten, så gott!
Det var typ en syriansk-arabisk maträtt "kbbe" med tzatsiki, ägg, soppa, sallad osv.
Sedan dess har jag bara suttit hemma o chillat. Surfat lite i mobilen och datorn :)
Nu blev inlägget inte så kort som jag hade tänkt mig, så jag avslutar här.
Ska ta och sova om en timme ungefär. Ciao!


Ny p-bild i Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0