granne

hejsan svejsan :)
idag efter att jag bloggade, satt jag och spela yatzy me mamma och andreas.
vi hade de chill, efter ett tag gick vi ut på altanen och chillade i solen.
venne när men vi åt iaf mat, grillat kött m pommes !!
mums, hah jaja sen åt vi efterrätt ska visa bild:

det heter chokladfondant, det är typ som en chokladkaka men inuti är det rinnande nougat! aso såå gott.. åt det med glass.

efter maten taggade vi iaf t grannen.
vi spelade wii och åt ost och kex.
vi pratade och allt såntdär, jag gick hem typ nyss medans morsan o andreas fortfarande e kvar. pallade inte mera, saknade min fina data hahaha..
jaja vi får höras senare puuss !
/johanna

image description
Någon hade tråkigt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0