Glad Påsk - Edo Bricho !

Hej alla läsare!
Jag vet att jag borde blogga innan men jag hade absolut INGEN tid till att blogga under dagen. Ska berätta dagen nu :))
Jag vaknade 9. Tog på mig, sminka mig (mascara) och plattade mitt hår.
När hela familjen var färdiga hade klockan blivit runt kvart över 10. Vi åkte till kyrkan på två minuter. Vi var i kyrkan i ungefär 1.5 h. När prästen var klar gick vi till lokalen lite. Träffade kusiner, släktingar och bekanta så vi hälsade glad påsk.
Vid 12 var vi hemma igen. Ja o min bror bäddade sängarna osv. Sedan kom våra kusiner till oss. När de gick åt vi jättegoood mat! :)
Sedan kom de bara flera o flera. Imorgon tror jag vi åker till Södertälje hos några släktingar för påsken. Jag kanske följer med, om jag orkar.. Men senare mot kvällen kom min moster också. Vi hade kul hoho! När hon och alla gick bytte jag om till pyjamas och satt och bara Chilla.. Förutom att jag gjorde bildläxan samtidigt. Sedan satt jag med min pappa från 10 tills 12. Vi snackade oså. Det är så skönt att snacka ut ibland !
Älskar att jag har såna föräldrar som jag har. Jag är inte stoltare över någonting annat här på jorden än mina föräldrar. ❤
Förresten fick jag pengar av dem också. Och från mina släktingar. Man brukar inte ge så ofta på påsk men så blev det! Vi har skiiiiitmycket godis också!
Men imorgon är det skola så jag måste ta och sova nu. Ni får några bilder nu och här får ni outfiten:
Vit topp med pärlor på - Syrien
Vitt linne under - Cubus
Svart kjol - Gina Tricot
Klackskor - Bianco

Godnatt! /jessica

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kyrka gick du till?:)

2012-04-16 @ 08:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0