förlååt :D

hejsan svejsan :)
igår va ja ute me pernilla, de va chill sådär.
sen kom ninos o elias, vi jani hjälpte dom o sälja kakor :)
de va fett nära att de skulle regna så ja rörde mig hem.
kom hem typ vid halv 6 lr nåt.
skulle egentligen ha utvecklingssamtal men morgan ställde in.
så ja åt mat oså, kollade på tv o umgicks m min mamma.
hon och andreas ska åka t turkiet imorn o ja får inte följa me.
för de första pga skolan och sen för att ja ska åka t malta på sommaren.
jaja, ska bo hos min pappa i en vecka .
har inte bott m honom sen ja va typ 2 år :p
idag har de varit chilldag, ganska tråkigt faktiskt .
först no, sen livkunskap då vi satt i grupper. sen so då hade vi oförberett läxförhör.
efter so va de lunch. första gången de va god mat. hah kyckling m ris.
nu har vi arbetspass o jag sitter m pernilla i ett tomt klassrum.
vi måste ha arbetsro :p haha så najs.
facebook blogga o liite svenska plugg :*
jaja nu ska ja chilla lite typ 2 är de matte som gäller -.-''
vi hörs senare lr imorn, jag åker t min pappa idag så kanske imon.
puuuusss! /johanna

image description
söndag innan turkfestivalen :)

image description
igår ute m pernilla :)

image description
igår kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0