dagen /johanna

helu :)
idag hade ja lite sovmorgon och no direkt.
efter no va de spanska, vi kolla på bästa filmen "karate kid"
JADEN SMITH VA SÅÅÅ FIIN! han e inte fin längre :/
efter de engelska, de va läxförhör..
lunch, sen JOBBIGASTE gympan. de va fysträning -.-
ville skjuta mig själv, haha jag blev tomat :p
jaja tillsist so, vi gjorde en geografi uppgift. chill sådär!
gick hem m sarah o pernilla, pernilla tönten kom t mig.
vi va ute aso de sommarvääder!! :D
hoho, sen åt vi nudlar. ja messade me ninos.
jag ba ja äter godis, han ba ja kommer nu..
trodde han drev men efter typ 15 min kom han o plinga på HAHA :D
vi va ute lite vid typ 5 gick han hem, ja o pernilla gick t mig.
ja hämtade kläder och vid 6 åkte ja mot mälarhöjden.
där hämtade pappa upp mig.. nu har ja suttit vid datan!
ska kolla p tv. Till middag blir det tacos!
vi hörs ikväälll trorja :* puss!
/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0