cp ungar HAHAHA :D

hejsan :)
som jessica sa va det halvdag i skolan = vi slutade 12!
efter att vi bloggade taggade vi mot mig.
vi gick genom skolan där baran ba följ m mig t gympan.
han hade lektion , alex skulle se oss sen ja o pernilla gömde oss i omklädningsrummet.
haha, sen hade jag världens tråkigaste kvart.
jag satt lonely för pernilla snackade först m robert o sen me baran.
ville skjuta mig själv, hah efter en stund kom karim iska o några till.
karim hade sparkcykel så åkte typ runt 1 varv :)
när klockan va typ kvart över 3 taggade vi till mig.
vi chillade 2 sek och ja packa ihop lite grejjot :)
vi tog iaf 10 i 4 tåget till alby, vi satt där och vänta som importer -.-
vi såg charlie dära hah, typ halv 5 kom pernillas låtsaspappa.
han skjutsade oss till de lilla gymmet :) de va så gulligt.
haha, vi gymmade från halv 5 till 6 typ ! ja va HEL död, mina ben värker fortfarande.
när vi va klara gick vi hem osv.
kom hem runt 7 då åt jag och nu har jag duschat!
vi får se vad som händer tror det blir chill sen en dejt med sängen !
puss o kram
/joooohhhannnnaaa

image description
AHHHAH

image description

image description

image description
trötta tjejer. com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0