Boring

Hejsan!
Sitter och gör ingenting. Har tråkigt och inget att göra haha.. Men jag ska berätta för er min härliga dröm !
Det började med att jag var med några vänner i en båt. Vi var på kryssning eller nåt. Plötsligt såg vi ZAYN !
Jag blev helt chockad och glad.
Jag började prata med honom, fick en kram och autografer osv. Btw. Resten av gänget var också med men kmr inte ihåg mycket av dom. Jag och Zayn satt och pratade om allt möjligt. Jag skämtade med honom och fick honom att skratta! :'D.
Det var så härligt och mysigt förrän jag vaknade. Det hände mer grejer men orkar inte ta upp hela historien ;)
PS. Har drömt om Zayn tidigare också men har aldrig talat om det för bloggen.. Haha :)
Snart drar jag till the church!
/JESSICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0