100% fiesta..

NOOOOT..
hahah idag har jag suttit hemma HELA dagen..
somnade 2 igår och dagen började med att jag vaknade 11.
mamma o andreas skulle precis sätta p en film.
den hette "dream house" de va typ skräck!
aso den va sjuukt bra, rekomenderar den mycket om ni vill se en konstig film.
aso de handla om en psykopat som jani dödade sin familj och han levde.
men han visste inte själv att han va den personen han är utan han trodde han va en vanlig kille, han bodde med sin döda familj, han typ fantisrade att dom va där oså. sen hände de lite grejor :)
haha, sen vid 1 åt jag frukost/lunch..
chillade hela dagen och umgicks m mamma o andreas !
klockan 6 åt jag mat, SUSHI :D hehe de så gott !
tog en dusch klockan 10 typ och nu har ja bara chillat..
ska nog skypa med merve innan ja somnar.
ska göra min gympa läxa oxå -.-
jaja puuuuuss!
/johanna

image description
min goda suushiii :D

image description
HAHAHAHHAHAH PERNILLA JÄVLA KINDERÄGGG !!! MIN GRODA :*

Kommentarer
Postat av: Pernilla är bääääst

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHA MEEEN VAAADDDD, kanske du inte visstteee ... min gris :*

2012-04-15 @ 00:39:32
URL: http://unikaastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0