även om din mamma är så, skäms inte över henne!

Det var en gång en kille som var 16 år vars mamma bara hade ett öga och pojken skämdes väldigt mycket över att hon hade ett öga.
En dag kom hon till skolan för att hälsa på, hon gick in i klassrummet alla stirrade på henne.
Pojken sprang till henne och skällde ut henne och sprang hem gråtandes.
Nästa dag när han gick till skolan mobbade eleverna hans mamma.
Han sprang åter igen hem, men han rymde hemifrån från sin mamma från sitt hus.
Tiden gick, pojken blev äldre, gifte sig och skaffade barn.
En dag kom mamman och hälsa på.
Han öppnade dörren och hans barn skrattade åt henne.
Han skrek 'vad vill du försöker du skrämma mina barn!?!'
Efter ett år kom grannarna och sa 'din mamma har dött'.
Han brydde sig inte, en vecka senare fick han ett brev skrivet av sin mamma:
Förlåt min son det var inte menningen att skämma ut dig, men när du var liten var du med om en olycka och förlorade ditt öga, som mamma kunde jag inte stå och kolla medans du förlorade ditt öga så jag gav dig mitt. Respektera kvinnan som födde dig! ♥..

/jessica


Kommentarer
Postat av: Nathalie

god morgon snygging<3

hur är läget den här onsdagen?:)

2011-09-28 @ 07:07:57
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Haidi Jakobsson

Najs blogg! hihi hoppas du har en bra dag!



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

2011-09-28 @ 11:24:13
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Bodypalace

Kika gärna in och rösta i undersökningen som jag har för att ta reda på hur folk upplever sina kroppar och hur de tror andra uppfattar en själv =)



Mvh Bodypalace - en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)

2011-09-28 @ 12:47:14
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: isabelle

:)

2011-09-29 @ 22:44:25
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0