saknar dej älskade kusin ♥

hellu alla söta läsare :)
idag vare vanlig dag i skolan ode blev bråk mellan några, nämner ingen
och vipijaaan kom o besökte vår klass :D
aso herregud alla vi hade saknat honom bre, tungaste humörn har han!
vi hade lite kul med honom tills han var tvungen o tagga hemåt
men sista lektionen var svenska och efter den hämta ja o merve syskonen
vi prata om kuliga grejjer aso!, men vi satt iaf lite i hnes gård :)
vid 4 drog jag hemåt o fixa mat t syskonen, gjorde lite läxor o sen blev de fiesta :*
musik i maxnivå, choklad & lääääääsk ♥
jag duchade för 2 timmar sen i think?.. nu chattar jag m min kusinvitamin (a)
vi hörs.♥ /jessica


löveu bebi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0