jag förstår nog..

varför läsarna har sjunkit dom här senaste dagarna.
om ni undrat varför vi inte har bloggat så äre helt enkelt för att vi inte haft lust och har haft lite läxor här o där.
men jag tänkte slänga ner ett inlägg så ni inte blir sura hihi :)
johanna kmr börja blogga efter helgen för hone hos sin pappa sa hon.
igår gick inte jag till skolan för jag gick på min gammelmormors begravning, vila i frid.
idag gick t skolan de va vanliga lektioner oså, vi sluta halv 3
då gick jag hemåt med merve och här hemma blev det lite chill framför fejjan m choklad o powerking
efter de ja ruttna lite framför tvn, inga bra grejer på dagen haha fail..
sen efter nån timme vi kolla på film nivet "fredagsmys" me chips o godis ;)
kollade på toy story 3, bästa haha.. men sen blev de lite skratt o skoj !
de va allt för idag, får se om ja orkar blogga imorn'
ska försöka förbättra mig, om man har viljan såå..?
yeye ciaoo amigos'.
älskar dig min solstråååle ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0