god morgon :)

hejhej alla :)
igår vade ju skola, streeess.seför mig..
hah började kvart i 9, och de va då jag vaknade upps :$
aja, sen fixade mmig p 5 min och gick t skolan p 5 så jag va i klassen typ 9.
vet ni hur mycke jag stressade -.-
aja, de va vanliga lektioner sen när vi sluta blev d kalabalik.
alla skulle lösa bråk o blablabla..
sen gick jag och pernilla hem t mig, vi cyklade neråt t hennes mami :*
där hämtade vi kläder t henne oså..
sen cyklade vi upp igen, de finns en skitlång backe jag cyklade upp för hela..
när jag kom fram ropar pernilla att vi tar den andra backen istället  ja va helt död..
jag ville döda pernilla hah ♥
jaja, sen åkte jag ner oså och vi kom t mig, sen t pernilla osv.
hos pernilla chillade vi lite sen cykla vi t bocken o köpte pizza ♥
vi åt den o lalala, sen låg vi ty o halvsov i pernillas sköna säng hahah ♥
sen taggade ja hem , kollade p film m mami :*
vid 12 gik jag upp t sängen o somna som en gris :))
aja, idag vakna typ halv 10 -.- min bror ska komma hit sen blir det åka nånstans.
jaja, vi hörs senare puss !!! ♥♥♥
/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0